خرید کتاب گیتار

کتاب‌های آموزش گیتار عموماً شامل تمام تکنیک‌ها و متدهای مهم گیتار هستند که به هنرجویان تازه‌کار موسیقی کمک می‌کنند تا نوازندگی را در مدت‌زمان کوتاهی یاد بگیرند. گیتار از پرطرفدارترین سازهای جهان است ازاین‌رو تنوع زیادی در خرید کتاب گیتار  آموزشی در زمینه‌های مختلف  گیتار وجود دارد.

با خرید کتاب گیتار چه چیزی یاد‌ می‌‌گیرم؟

کتاب‌های زیادی در زمینه گیتار وجود دارند. شکی نیست که یک استاد خوب می‌تواند راهنمای عالی برای یادگیری گیتار باشد اما به دلایل مختلف از جمله نبود وقت، یادگیری گیتار با حضور همیشگی استاد برای همه مقدور نیست. خوشبختانه کتاب‌هایی زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند نواختن گیتار را به خوبی یاد بگیرید.

 کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند آکوردهای اساسی و نواختن به همراه آهنگ‌های مشهور سرتاسر جهان را فرا بگیرید و توجه و تمرکزتان را صرف یادگیری مقیاس‌های کلی و اصلی، مقیاس‌های جزئی، الگوهای نت، آکورد، آکورد پاور و … کنید و با صرف چند ماه یک گیتاریست بشوید.

با خرید کتاب‌های گیتار می‌توانید با فلسفه و دانش نهفته در پس موسیقی بیشتر آشنا شوید، متدهای مختلف گیتار را یاد بگیرید، قطعه‌های مشهور و معروف گیتار را تمرین کنید، تئوری موسیقی یاد بگیرید و خلاصه با تمرین و پشتکار مداوم یک گیتاریست حرفه‌ای شوید.

بهترین فروشگاه خرید کتاب گیتار کدام است؟

کتاب‌های آموزش گیتار بسیار متنوع‌اند. این موسیقی زیبا طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد و به همین خاطر کتاب‌های متعددی در زمینه‌های متعدد برای این ساز نوشته شده است. یک هنرجوی تازه‌کار یا یک گیتاریست کهنه‌کار هنگام خرید کتاب‌های گیتار ممکن است کمی گیج شود و نداند کدام کتاب از دیگری بهتر و یا بدتر است. کدام کتاب برای یادگیری گیتار مبتدی جامع‌تر است یا کدام کتاب برای فهم بهتر موسیقی و آواز نوشته شده است؟ و سؤالاتی از این دست.

هیچ‌چیز در این دنیا مانند کتاب خوب نمی‌تواند اندیشه شخص را بهبود ببخشد. کتاب‌ها دریچه نوینی به دنیایی از دانش نهفته هستند. جهانی که ما باید با زحمت بسیار به آن دست پیدا کنیم. کتاب‌های گیتار به‌خصوص کتاب‌هایی که به دست بزرگان این موسیقی نوشته شده باشند کم نیستند. طبیعی است که تنها برخی از بهترین کتاب‌های گیتار در این مقاله معرفی می‌شوند. لذا ضمن عذرخواهی از تمام کسانی که در راه تألیف و چاپ کتاب‌های حوزه موسیقی و گیتار می‌‌کوشند برخی از کتاب‌های معروف و خوب این حوزه را انتخاب کرده‌ایم تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم. شما‌ می‌توانید با خواندن این مقاله با برخی از این کتاب‌ها آشنا شوید و یا به فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک مراجعه کنید و کتاب‌های گیتار مورد نظرتان را از آنجا تهیه کنید.

خرید کتاب گیتار تکنیک‌های دست چپ گیتار نوشتۀ آندرس سگوویا

آندرس سگوویا در اسپانیا و در شهر گرانادا به دنیا آمد، شهری که می‌توان آن را خانه گیتار نامید. گیتار بخش جداناشدنی زندگی مردم این شهر است. به گفته سگوویا، اگر تاریخ گیتار را از ابتدا تا انتها بررسی کنیم متوجه می‌شویم که کمتر کتابی در زمینه گیتار وجود دارد که بتواند هنرجو را از ابتدا تا انتهای مسیر یادگیری نواختن گیتار با مجموع تمرین و دروس عملی پیوسته و مدون راهنمایی کند. کتابی که قادر باشد شاگردان جدی و پرتلاش را به‌مراتب استادی گیتار برساند. ازاین‌رو او دست به نوشتن چنین کتابی زده است و به سراغ سه استاد بزرگ گیتار فرناندو سور، دیونیزو آگوادو و فرانسیسکو تارگا که روح اصیل گیتار را بر عاشقان این ساز عیان کرده‌اند رفته است تا از این راز پرده بردارد. سگوویا معتقد است لازمه کسب توانایی تکنیکی جاافتاده روی گیتار، تمرین منظرم و مرتب گام نوازی است و با تمرین روزانه هنرجو قادر خواهد شد حالت‌های غلط هر دودستش را اصلاح کند. سگوویا در این کتاب به گام‌های دیاتونیک، لگاتوها و اکتاو کروماتیک پرداخته است. شما‌ می‌توانید این کتاب را از فروشگاه خرید کتاب گیتار سی‌بوک تهیه کنید.

خرید کتاب گیتار آوازخوانی به زبان آدمیزاد

موسیقی دو صورت بسیار مهم دارد. یکی ساز و دیگری آواز. تسلط بر هر یک از این دو هنر بدون تسلط نسبی بر دیگری تقریباً غیرممکن است. این کتاب هم برای آوازخوان‌های حرفه‌ای است و هم برای تازه‌کاران. این کتاب با راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های گام‌به‌گام و توصیه‌ها و نکات مهم درباره آواز و تکنیک‌های آوازخوانی و تقویت صدا و خواندن رو صحنه و حفظ سلامت صدا، راهنمای قدرتمندی برای هنرجویان است. نویسنده کتاب، پاملیا فیلیپس، خود خواننده حرفه است و 35 سال سابقه تدریس دارد و تا کنون به هزاران هزار خواننده کمک کرده تا آواز خود را اصلاح کنند. این کتاب از کتاب‌های مجموعه به زبان آدمیزاد است که به یاددهی سریع و با سهولت معروف هستند. شما‌ می‌توانید این کتاب را از فروشگاه خرید کتاب گیتار سی‌بوک تهیه کنید.

خرید کتاب گیتار تئوری موسیقی به زبان آدمیزاد

درک همه‌جانبه یک هنر زمانی ممکن است که شما در تئوری‌های مختلف آن غرق شوید و آنها را هم یاد بگیرید. دنیای هنر و موسیقی، دنیای بی‌انتهای است و هر بخش آن مکتب‌ها، قوانین و تئوری‌های خاصی دارد که برای تسلط به موسیقی می‌بایست آنها را یاد گرفت. اینجاست که جای کتابی که تمام این دانش را در دل خود جا داده باشد لازم و ضروری به نظر می‌رسد. این کتاب می‌تواند راهنمای کاملی برای ورود به دنیای پررمزوراز موسیقی است. بعد از خواندن این کتاب خلاقیت موسیقی شما رشد به سزایی می‌کند و نکات فنی بسیاری یاد می‌گیرید. این کتاب مهارت شما در زمینه‌های مختلف موسیقی را افزایش می‌دهد و مهارتی ژرف به شما می‌بخشد که بتوانید ریتم موسیقی را حفظ کنید و به خواندن نت بپردازید و برای خودتان آهنگ بسازید. این کتاب بیشتر مناسب هنرجویان تازه‌وارد به دنیای موسیقی است. شما‌ می‌توانید این کتاب را از فروشگاه خرید کتاب گیتار سی‌بوک تهیه کنید.

خرید کتاب گیتار به زبان آدمیزاد

کتاب گیتار به زبان آدمیزاد بهترین راهنمای شروع نواختن گیتار است زیرا این کتاب از لحظه خرید گیتار و کوک کردن آن همراه شما می‌شود تا نگه‌داری روزانه و نواختن با گیتار. این کتاب می‌تواند شما را تا گیتاریست متوسط شدن همراهی کند. اغلب کتاب‌های آموزش گیتار محتوایی خسته‌کننده و متعصبانه دارند و تنها به‌صورت رباتی به شما یاد می‌دهند که انگشت‌هایتان را کجا بگذارید و فلان نت را چگونه بنوازید اما چیزی که این نویسندگان بدان توجه نمی‌کنند رشد خلاقیت گیتاریست است. کتاب گیتار به زبان آدمیزاد درست برعکس این کتاب‌های کسالت‌آور است. حقیقت این است که نت‌خوانی با اینکه مهارت مهمی است اما بسیاری از گیتاریست‌های معروف جهان هنوز نت‌خوانی بلد نیستند یا بعد از یادگیری نواختن نت‌خوانی را آموزش‌دیده‌اند. این امر ثابت می‌کند که نت‌خوانی لازمه توانایی نواختن نیست اما این دو مهارت در کنار هم نتایج بهتری ارائه می‌کنند. این کتاب می‌تواند گیتارنوازان مبتدی را راهنمایی کند و آموزشی جامع برای کسانی است که مدتی از سازشان دور بوده‌اند و یا کسانی که دانششان را جسته‌وگریخته جمع کرده‌اند و حالا به دنبال کتابی هستند که تمام دانش مورد نیازشان را در یک مرحله برای آنها جمع‌بندی کند. شما‌ می‌توانید این کتاب را از فروشگاه خرید کتاب گیتار سی‌بوک تهیه کنید.

خرید کتاب گیتار کتاب موردشناسی گیتار نوشتۀ آنتوان پولین

آغاز قرن بیستم بود که گیتار تبدیل به سازی نمادین شد. گیتار سبک‌های گوناگونی مانند بلوز، راک و پاپ دار. حالا اگر شما تصمیم گرفته‌اید حالات مختلف آکوردها، از جمله ماژور، مینور، کاسته و آکوردهای پرقدرت را یاد بگیرید، تصاویر، جداول، اصطلاحات، نکات و راهنمایی‌های این کتاب در زمانی کوتاه به شما کمک خواهند کرد. این راهنمای ساده و جامع، علاوه بر بالابردن میزان اعتمادبه‌نفس شما در نوازندگی، صدها آکورد جدید را به معلومات موسیقایی شما می‌افزاید. شما‌ می‌توانید این کتاب را از فروشگاه خرید کتاب گیتار سی‌بوک تهیه کنید.

خرید کتاب گیتار فهم موسیقی نوشتۀ راجر اسکروتن

زیبایی‌شناسی از رشته‌های نشئت‌گرفته از فلسفه است و در حدود قرن 18 بود که این رشته پدیدار شد. پژوهش موسیقایی نیز بعداً زیرمجموعه زیبایی‌شناسی قرار گرفت. موسیقی درست مانند دیگر هنرها، از طبیعت تقلید شده است. ازاین‌رو موسیقی تبدیل به یکی از پیچیده‌ترین و اسرارآمیزترین هنرهای انسانی شده است. هنری که تأثیر مستقیم بر روی فهم و درک انسان می‌گذارد و او را به چالش می‌کشد. نگاه‌های فلسفی متعددی به هنر شده است و از دل هر یک از این نگاه‌ها، سبک‌ها و نظریه‌های گوناگونی خلق شده است. مثلاً یکی از مهم‌ترین سؤالات فلسفی پیرامون موسیقی این است که آیا درک و برداشت شنونده از یک موسیقی خاص، همان درک و برداشت نوازنده و خواننده موسیقی است؟ پیامد این بحث و جدل‌ها که نطفه آن از قرن 18 کاشته شد، تا به امروز ادامه پیدا کرده است و از اصلی‌ترین موضوعات این کتاب است. شما‌ می‌توانید این کتاب را از فروشگاه خرید کتاب گیتار سی‌بوک تهیه کنید.

سخن آخر

جهان موسیقی بی‌انتها است. این روزها یادگیری یک ساز محبوب به‌خصوص گیتار، از راه‌های مختلف ممکن است. یکی از این راه‌ها که به کمک فروشگاه خرید کتاب آنلاین سی‌بوک در دسترس همه قرار گرفته است، خرید کتاب گیتار است. به کمک کتاب‌ گیتار می‌توانید اصول و قواعد کلی گیتار را یاد بگیرید و از یک نوازنده مبتدی، به یک نوازنده حرفه‌ای بدل شوید و با اصول کلی این هنر، فلسفه موسیقی و نواختن گیتار آشنا شوید. کتاب‌ها می‌توانند دریچه‌های مخفی از هر علم را به‌سوی چشمان شما بگشایند و شما را در زمینه دلخواهتان حرفه‌ای‌تر و هوشمندتر کنند و شما را تا مرحله استادی پیش ببرند. شما‌ می‌توانید برای خرید کتاب گیتار به سایت سی‌بوک مراجعه نماید.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ اشتراک گذاری:
کامنت ها بسته شده اند.